Woody + Macintosh 7200

Vi-tam

Macintosh 7200, 56MB RAMu, 3,5G HDD SCSI, CD-ROM SCSI, PPC601 90MHz

Sam Woody po przebrnięciu przez początkowe trudności zainstalował się
bez problemów. Jednak postawienie Xów za cholerę nie wychodzi.
Gdy debconf próbuje dokonać autodetekcji karty graficznej, następuje
zwiska. Przy ręcznej konfiguracji x-servera, ze względu na nieznajomość
architektury tego Macintosha (jego opis na stronach WWW Apple'a nie
uczynił mnie nic mądrzejszym), ciągle nic.

Mój znajomy, miłośnik i wieloletni użytkownik Macintoshy twierdzi, że
nie da się odpalić Xów na tym modelu Maca. Udało mu się kiedyś
zainstalować RedHata na Macu o całą generację nowszym, i twierdzi, że Xy
chodziły tak skandalicznie wolno, że były raczej ciekawostką, nie było
mowy o normalnej pracy.

Jeśli mimo wszystko ktoś ma inne doświadczenia, i uruchomił Xy na
Macintoshu tej generacji, to proszę o kontakt.
Głównie chodzi mi o dane, jakie trzeba wrzucić do debconfa podczas
konfiguracji x-servera (karta graficzna, myszka itp.)

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~