Re: Czcionki

Witaj alex,

W Twoim liście datowanym 29 listopada 2005 (17:53:40) można przeczytać:

a> Witam,

a> Mam problem z czcionkami w XMMS :( w konfiguracji XMMSa czcionka jest
a> tak mała, że praktycznie nie da sie jej odczytac i wszystko na pamięć
a> musze robić :D
a> Jak zmieniam czcionke w ustawieniach (XMMS) to zmienia sie tylko na
a> pasku tytułu utworu i na playliscie, w oknie konfiguracji jest dalej
a> taka sama.

a> kernel 2.6.14-2 (na 2.6.12-1 było to samo) i386
a> Debian Sid z 25-11 (na testing etch było tak samo)
a> XMMS 1.2.10

a> Jestem dość początkującym userem więc spodziewam się, że to kwestia
a> konfiguracji. Z góry dzięki za odp. ;)

a> Pozdrawiam
a> alex

apt-get xfonts-base-transcoded xfonts-100dpi-transcoded xfonts-75dpi-transcoded

--
Pozdrowienia,
 macka                            mailto:mackab@o2.pl