kompilacja jądra banał lamera

uwierzcie mi umarłem !!!

nie wiem co jest robiłem to dziesiątki razy kiedyś
a teraz nie moge skompilować jądra wedle swoich potrzeb
mam obecnie 2.6.14-2-k7 ale nic nie moge w nim zrobic. Chciałem przejść
spowrotem na 2.4 bo kiedyś używałem 2.4.24 i chodziło spoko wszystko, chciało
mi sie kompilowac przede wszystkim, a teraz niestety jakiekolwiek jądro nie
biore nie chce sie skompilowac make deb make clean i koniec wywala byka:

/usr/src/linux-2.4.32/include/asm/processor.h:75: error: array type has
incomplete element type

próbwałem make mrproper przed kompilacją i nic
Nie wiem,  może nie można kompilowac jądra z 2.6 na 2.4 spowrotem
prosze o pomoc. Głównym powodem kompilacji jest niemożność używania nvidii w
komputerze , oraz chciałbym odpalić swoejgo soundblastera a nie karte
zintegrowaną na płycie jako kartę dźwiękową

kompilowałem jakjo metodą make dep && make clean&& make bzImage (make
zImage)&& make modules&& make modules_install

pozdrawiam