Re: OT cisza przed burza ?

Marek Zakowicz wrote:
On Tue, 29 Nov 2005, bieniu gras wrote:

i xtermie); niestety po skopiowaniu kawałka tekstu w mgt w clipboardzie go nie ma (sprawdzałem programikiem xclipboard) - w szczególności nie mogę go wkleić do firefoksa. Natomiast mogę go przenosić pomiędzy mgt i xtermem (czyli tekst siedzi tylko w primary/selection)...

A może nikt nie korzysta ani z multi-gnome-terminala ani z xterma?

A nie możesz po prostu kliknąć środkowym klawiszem myszy zamiast używać ctrl+v?
U mnie to wkleja tekst zaznaczony w mgt/xtermie do firefoxa.

--
Daniel Adamski

Kobieto, dziewczyno, matko, zono, kochanko... KLIKNIJ PO WIECEJ!
http://link.interia.pl/f18e5