nvidia + x.org

skoro jest taka cisza, to pozawracam głowe.... :)

że nie współdziałanie nvidii z x.org w dziedzinie akceleracji 3d
jest bugiem to przeczytałem już dość dawno...

ale skoro to już tak długo trwa, to może któs słyszał o jakiejś
metodzie obejścia problemu nie dawno Sida mojego po upgradzie
xserver sprawdzałem na okoliczność zadziałania na driverze nvidii
z włączonym 'load glx' ale dalej powoduje to nieuruchomienie xów.

nie spodziewam się za bardzo rozwiązania, ale skoro niektórym cisza
na liście wydaje się niepokojąca...

pzdr
krzysztof strug

PS mam karte GeForce4 MX440