Re: Outlook Exchange oraz wspolny kalendarz oraz kontakty jeszcze raz

On 22:48 Thu 24 Nov     , Piotr Król wrote:
> Witam
>
> 14 listopada zwróciłem się do Was o pomoc w sprawie uwspólnienia kalendarza
> oraz kontaktów w programach pocztowych pracowników. Chciałbym tu podziękować
> za chęć pomocy i propozycje rozwiązań zwłaszcza Tomkowi Szczechowiakowi,
> Krzysztofowi Matusikowi oraz Wojtkowi Firlej. Jednak mimo ich sugestii a
> moich już prawie dwutygodniowych starań, nie udało mi się zainstalować
> pakietu Egroupware. Z posiadanej przeze mnie dokumentacji znalezionej pod
> adresem
> [...]
Witam.
Odnośnie instalacji Egroupware:
aptitude install egroupware mysql-server - debconf zadaje kilka pytań i
na tym w zasadzie się kończy. Cały dalszy proces instalacji dokładnie
opisany jest w /usr/share/doc/egroupware-core.

--
Chlebak, jak sama nazwa wskazuje,
służy do przechowywania maski gazowej.