Re: Co to jest i jak ubić toto?...

Witam!

Akurat 22-11-2005 (wto) o godz. 09:31 Marcin Landowski napisał(a):

> Od czasu przejścia na jajeczko 2.6 (w każdym razie wcześniej tego nie
> zauważyłem, a... ciężko tego nie zauważyć ;-) gnębi mnie taki problem:
> zaraz po starcie maszyny włącza się przedziwny (dla mnie) proces "find"
Proces będzie mniej przedziwny, jak przeczytasz "man updatedb"
i zaglądniesz do /etc/cron.daily/find.

Przenieś skrypt "find" w inne miejsce i utwórz w /etc/cron.d plik,
w którym sam określisz, kiedy mają się uaktualniać bazy. Składnię możesz
podejrzeć w innych plikach w tym katalogu.

Skrypty z /etc/cron.daily uruchamiane są codziennie ok. godz. 6:30,
a skoro u Ciebie uruchamiają się zaraz po uruchomieniu komputera to
pewnie masz anacrona, który nadrabia zaległości crona. ;-) W takiej
sytuacji polecam jeszcze "man anacron" i "man anacrontab", aby w pełni
zapanować nad sytuacją. :-)

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
Tomasz Jakub Skrynnyk
GnuPG: 85EB 93FC 72DC D4DD 6586  98ED AB36 F1AD BF77 D9BB