Re: Instalacja Sarge na RAIDzie SATAII

On 2005-11-21 17:44, TK wrote:

> Tylko jak to zrobić? Raid sprzętowo działa dyski są czyste, instalator
> startuje, po czym jak przychodzi do partycjonowania to wyrzuca, że nie widzi
> dysku. Pewnie trzeba przygotować jakąś dyskietkę startująca z driverami?
> Tylko jakich driverów użyć??
Może to Ci pomoże: miałem podobny problem kilka dni temu. Po prostu
instalator debiana ładował wszystkie potrzebne moduły oprócz jednego,
tego do obsługi RAIDa (w moim przypadku megaraid). Wystarczyło zaraz na
początku instalacji podać mu 'insmod megaraid' z drugiej konsoli aby dalej
poszło bez problemu.

Powodzenia,

--
Sławomir Ładygin