Instalacja Sarge na RAIDzie SATAII

Witam grupowiczów!

Musze przeinstalować Debiana. Nastąpiła zmiana sprzętu i teraz musze zainstalować Sarge na maszynie z RAIDem na SATAII opartym o chepset 945G mostek ICH7R.

Niestety wszystkie moje nabyte umiejętności spełzły na niczym instalacja nie powiodła się bo nie mogę poradzić sobie z problemem widoczności dysków przez instalator. Poprzednio miałem Woodiego na jednym dysku SATA i sobie z tym poradziłem, ale teraz nic nie chce mi zadziałać. Pewnie jest to jakaś błahostka, ale bardzo utrudniająca instalację.

Proszę o jakieś wskazówki albo jakieś linki. Sprawa jest pilna.

Z góry za wszystko dziękuję

Pozdrawiam

Tomek