Re: 1komp+2monitory,myszki i klawiatury

Dnia środa, 16 listopada 2005 20:33, Andrzej Mendel napisał:

> Kłopot może być z klawiaturą, nie wiem jak Linux odróżni jedną od drugiej.

No właśnie! Każda z myszy ma osobną reprezentację w /dev/input/mouse[0...],
wystarczy zatem podać to urządzenie xfree86/xorg.conf jako urządzenie myszy.
Pomyślałem, że nie będzie problemu z dźwiękiem nawet, bo wystarczy dwukanałowa
karta dźwiękowa i sprytna edycja /etc/asound.conf i podanie utworzonych
urządzeń ALSA w konfiguracji serwerów dźwięku albo samych programów, co z
niej korzystają.
A co z klawiaturą!?

:-)