Re: XP w sieci lokalnej

trzeba przyczepić się do tego XP...skąd wzieła się 114stka...może karta sieciowa źle skonfigurowana, może ma ich więcej, może ma zainstalowane coś w rodzaju "virtual machine" i tam jest ukryty ten adres...
od niego trzeba zacząć poszukiwania problemu

--- Original Message ----- From: "deymosmathphy" <deymosmathphy@wp.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, November 16, 2005 10:44 AM
Subject: XP w sieci lokalnej

Witam Serdecznie!

Sorki za lamerstwo...;)
Mam takie pytanko. Jestem podłączony do lokalnej sieci Ethernetowej. W
mieszkanku mamy router do którego są podłaczone dwa kompy mój Debianek i
kumpla XP :( . Moje pytanie wiąże się z tym ze jeśli nie ma kompa mojego
kumpla (np. weźnie go na spacer) to sieć normalnie działa nie ma żadnych
lagów, jest ładny 15 kB/s ;) i można wszystko normalnie robić. Jednak gdy
tylko podłączy swojego XP do sieci to wszystko siada, wykres transferu
wygląda jak krzywa fraktalna! Nie ma nawet chwile stałego transferu np jak
słucham radia online (a taki jest jak go nie ma!). Poza tym pojawia sie 3
komp którego nie ma i router wysyła na niego pakiety np jak ja mam IP
192.168.0.105 kumpel  192.168.0.52 to nagle pojawił sie 192.168.0.114 :|?
Moje pytanie jest proste! Co się dzieje, czy to wina XP? Jesli tak to co może być winne i czy można coś z tym zrobić? Zaznaczam ze jak miał pingwinka przez
jakiś czas nie było takich problemów!