Re: 1komp+2monitory,myszki i klawiatury

Dnia 16-11-2005, śro o godzinie 00:00 +0100, Piotr Trochymiak
napisał(a):
> [...]
>
> Wpadłem na taki oto pomysł, chcę sobie zrobić z jednego komputera coś
> takiego, jedna maszyna a wśrodku 2 karty gfx, do niech podlaczone 2
> monitory w tym jeden oddalony o jakies 4m obok tego oddalonego znajduje
> sie klawiatura i myszka oba przedmioty mam zamiar podłaczyć na USB.
>
> Tzn, do maszyny głownej bym miał podlączone 2 monitory, klawiatury i
> myszki, linux pozwala na odpalenie 2 sesji Xwindows wiec pomślałem sobie
> że po co kupować drugą maszynę skoro moze by udało się w w/w  sposób.
>
> Moje zmartwienie jest takie, jak zrobić aby drugie Xy korzystały z

W /etc/X11/{xorg.conf,XF86Config-4} zrób wpisy dla całego sprzętu. Potem
pogrupuj karty z monitorami w sekcjach Screen, a następnie całe
ustrojstwo w sekcjach ServerLayout.

> moze macie jakies pomysly zwiazane z pomysłem czy też z podłączeniem
> drugiej klawiatury, myszki i monitora, moze ktoś z was juz to robił.
Kłopot może być z klawiaturą, nie wiem jak Linux odróżni jedną od drugiej.