Outlook Exchange oraz wspolny kalendarz i kontakty

Witam

Podejrzewam, ze problem ten byl juz moze omawiany na liscie. Jednak szef dzisiaj zazyczył sobie zeby jak najszybciej czyli najlepiej jutro uwspolnic kalendarz oraz kontakty w programach pocztowych pracownikow. Jako klientow poczty uzywany jest Outlook Exchange jednakze nie ma w sieci serwera poczty MS Exchange. Jako serwer jest oczywiscie linux Debian z tym ze on pelni funkcje serwera plikow (SAMBA) router firewall itp. Mam pytanie prosbe o pomoc czy to sie jakos da zrobic pod Linuxem Debianem. Bardzo prosze o linki czy propozycje rozwiazan.

Bede wdzieczny za nie udzielanie odpowiedzi typu szukaj w gogle czy szukaj na liscie . W tej chwili to wlasnie robie a poniewaz musze sie wykazac zalezy mi na szybkiej pomocy.

Z gory bardzo dziekuje

Piotr