Re: kontroler raid

Dnia wtorek, 8 listopada 2005 09:08, Piotr Król napisał:
> Adam naisał

uzywam kilu serwerow della / ibm i w zadnym z nich nie mialem problemow z ich
firmowymi raidami. jest to czytelnie zaznaczone na stronach producenta.

kilka lat temu mialem serwer skladak z adaptec 3200s. sterownik do kontrolera
byl w powijakach, dzialal tylko z jadrami rh. ogolnie zrazilem sie do tego
typu rozwiazan i preferuje gotowe serwery. zaznaczam ze to bylo dawno i byc
moze sytuacja juz sie zmienila. tym niemniej moje zdanie jest takie ze
zamiast skladac serwer samemu lepiej kupic gotowy.

> Bardzo bym prosił o informacje, dlaczego programowy jest gorszy od
> sprzętowego.

wydajnosc, wygoda, dodatkowe funkcje

--
Michał Łodziński