Re: MySQL 4.1 + PHP 4.4.0 = brak polskich znaków

On Sun, Nov 06, 2005 at 09:36:22PM +0100, Jacek Politowski wrote:

>Trochę dużo ich.
>phpBB, jakieś zabawy znajomych, trochę moich zabaw.

No i dało się bez grzebania we wszystkich skryptach, przez dopisanie:
init-connect='SET NAMES latin2' do my.cnf

Quick'n'dirty, ale na razie działa.

Nadal jednak muszę się zastanowić gdzie jest problem i jak go
rozwiązać; a nie obejść, jak to zostało zrobione teraz.

>Na razie problemu szukam po stronie serwera, bo spodziewam się, że
>jednak tam on rezyduje i da się przywrócić poprawne funkcjonowanie,
>bez modyfikacji skryptów.

Nadal sądzę, że coś jest nie tak, jak być powinno. Zwłaszcza, że
znalazłem jedną tabelę, która ma zapisane dane w utf8 (jeszcze z
użyciem mysql 4.0), mimo że przedstawia się jako latin2. (I co mnie
najbardziej intryguje -- zachowuje się jakby działało poprawnie w
skrypcie, który z niej korzysta, phpMyAdmin oczywiście wyświetla
krzaki w miejsce unikodu)

--
Jacek Politowski