Re: czym wypalać na 2.6.x bez GNOME/KDE?

> Gcombust (mój dotychczasowy ulubiony) wydaje się kompletnie
> być nieprzystosowany do używania wypalarki ATAPI. Uparcie żąda SCSI,
> cokolwiek się wpisze w konfiguracji odnośnie urządzenia wypalarki (a
> przetrenowałem już wszystkie możliwe opcje...), zawsze jest źle.
> Oczywiście nic nie wpisanie, również nic nie daje (a teoretycznie, gdy
> się nic nie wpisze, to powinien korzystać z ustawień domyślnych
> cdrecord, czyli... tych działających).
> A może jednak ja znów wykazuję się łamactwem? Może ktoś używa gcombust
> na jajku 2.6.X i podpowie mi, co wpisac mu w config, aby zadziałał?

Cześć,
u mnie po instalacji i bez żadnej konfiguracji wystarczy wpisać w polu
urządzenie (zakładka 'Wypal') /dev/hdc.
I to wszystko.

xcdroasta nie używam, nie powiem :)

pozdrowienia
Kamil

--
kamilleszczuk@poczta.onet.pl .:. http://www.mok.siedlce.pl/kosmos
'I tried, I failed, no matter. Try again, fail again, fail better'