Re: fujifilm finepix s304

Dnia 06-11-2005, nie o godzinie 13:03 +0100, Krzysiek Kielczewski
napisał(a):

> A próbowałeś może banalnego mount /dev/sda1 /mnt ?

No właśnie chodziło mi o to czy to w ogóle możliwe jest zamontowanie
przy takich parametrach bo właśnie przy tym poleceniu występowały
problemy.

Sytuacja jest już jednak opanowana, okazało się, że szkopuł tkwił w za
słabo naładowanych bateriach w aparacie, przez co traciło się połączenie
miedzy aparatem a systemem. Podładowanie baterii wraz z

mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/camera

dało pożądane efekty. Potem tylko edycja fstab

rupert@debian:~$ cat /etc/fstab | tail -n 2
/dev/sda1       /mnt/camera     vfat    rw,auto,users   0       0

i już mogę sobie bez problemu jako user montować.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>