Re: fujifilm finepix s304

On Sun, Nov 06, 2005 at 11:34:25AM +0100, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) wrote:
> Czyli wygląda na to, że dyski usb zostały wykryte przez system. Z tego
> co czytałem na forach to w /proc/scsi/scsi powinno być coś ale tam nic
> nie ma. Czy można jakoś zamontować bez tego? Mam zamiar tylko wczytać
> zdjęcia i nic więcej...

A nie próbowałeś zamontować tych dysków? Spróbuj ,,mount /dev/sda1
/mnt/usb'' ewentualnie ,,mount /dev/sda /mnt/usb'', jeśli to nie
zadziała, sprawdź, co pojawia się w logach w chwili podłączania
urządzenia.

Pozdrawiam,
Alpha

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne