Re: mysql problem

Dnia 06-11-2005, nie o godzinie 10:02 +0100, Sebastian Nowak napisał(a):
> Strzelam, że tego pliku i tak tam nie ma. miałem ten problem jakiś czas
> temu. Niestety nie pamiętam jak to naprawiłem :(

ja bym proponowal zajrzec do pliku konfiguracyjnego mysql i sprawdzic
czy on jakikolwiek interfejs do komunikacji uruchamia.
kiedys tcp bylo domyslnie wylaczone ... a co z socketem ? nie wiem :/

mysle ze lektura /etc/mysql/my.cnf moze byc przydatna :)

pozdrawiam
isdes

Facet, Kobieta, Samochody, Randki... >>> http://link.interia.pl/f18d2