Re: amd64 i emulacja i386

Witam,

Łukasz wrote:
> Nie mam bladego pojecia  po co ładujesz to do /emul/ia32-linux/

Poniewaz chce miec wszystko w jednym, a ze cala reszte robie w tym
katalogu, to czemu mam miec proc w innym. W debianie proc jest w /proc
a nie w /var/proc/ ...

> Poza tym robisz cdebootstrapa do *sarge*, nie do sida (to ma znaczenie)
> i ewentualnie robisz pozniej apt upgrade do sida jesli to absolutnie
> konieczne. Wydaje mi sie ze w linku masz to opisane wystarczajaco
> zrozumiale.

Zrobilem:
cdebootstrap --arch i386 sarge /emul/ia32-linux/ http://ftp.pl.debian.org/debian
i nadal mam "E: can't mount proc". Jesli odmontuje
/emul/ia32-linux/proc/ mam: "E: Couldn't install root!".
W google znalazlem ze moze to byc wina wersji cdebootstrapa, ale
sprawdzalem rowniez wersje z dystrybucji sarge (wczesniej etch) i
nadal to samo. Nie wiem co powinienem zrobic...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons