Re: Problem z routingiem.

On Monday 26 of September 2005 01:12, Wójciak wrote:
[...]
> Dzięki za wiarę we mnie, ale chyba przeceniasz moje zdolności ;)
[...]

Nie wiem czy to ma dalej miejsce, ale swego czasu (bodajże nawet wspominane na
lkmlu) kernel linuksa nie zgadzał się na routowanie adresów klas prywatnych.

To był przynajmniej jeden z argumentów za tym, że BSD jest lepsze ;-)

Nie chcę siać FUDa, ale może w tym leży przyczyna. Niestety w tej chwili nie
mam czasu na szersze poszukiwania - jakbym znalazł informacje na ten temat -
oczywiście dam znać.

Jeżeli ktoś może potwierdzić/zdementować - też chętnie proszę o sygnał.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]