Multirouting & maskarada...

Pytanie do ludzi, którzy mają conajmniej dwóch providerów i sieć.

Zrobine wg instrukcji... http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html, poza dwoma szczegółami.

Zamiast podanego ip rule stosuję to:
ip rule add fwmark 0x10 table T1
ip rule add fwmark 0x20 table T2
ip rule add fwmark 0x30 table T3
I wrzucam różne usługi na różne łącza za pomoca iptables w łańcuchu -t mangle -A PREROUTING.
Druga sprawa, zamiast SNAT mam maskaradę.

U mnie działa tylko to łącze, które w tablicy main ma najniżej zdefiniowany default. Jak skasuje defaulty to sieć znika, czyli tak jakby pakiety nie wpadały do odpowiednich tablic :/

Wszędzie widze SNAT (we wszystkich postach jakie przeglądałem), czy nie działa dlatego, że stosuję maskaradę, czy robie jeszcze coś źle?