Re: domyslna przegladrka www w xfce4

Dnia 05-11-2005, sob o godzinie 12:52 +0100, strug napisał(a):
> z zadowoleniem korzystam od jakiegoś czasu z unstable
> (zbudowany wprawdzie na podstawie linux-edu-cd, czyli knoppiksa)
>
> od dłuższego czasu mam dosyć dziwny problem.
> a właściwie dwa.
> 1) nie udaje mi się zmienić domyślnej przeglądarki w xcfe4
>   (porady googlowe żeby zmienną default_browser w .bash_profile
>   ustawić nie dają rezultatów. cały czas uruchamia się konqueror.

co oznacza domyslna dla xfce?
chodzi ci o to co sie wlacza po kliknieciu na plik html w programie
xffm ? czy w programie rox-filer ? (bo rox-filer tez jest jakos
standartowo podpiety w xfce chyba)
uzywales polecenia update-alternatives ? jak nie to sprobuj
ja tam wybralem firefox i chyba kazdy program mi wlacza firefoxa
aha: w rox-filerze mozna recznie zmienic: prawym przyciskiem na plik ->
okresl akcje

> 2) w 80% przypadków konqueror nie ma ogonków (tzn wyświetla prostokąciki
>   zamiast polskich liter)
nie wiem nie uzywam

Marek Langiewicz