Re: apt-src

Konrad wrote:

 Testing inaczej? Mówi Ci coś słowo 'testować'?
Wiem dlaczego wybrałem wersje testing, więc mi nie tłumacz!

No to nie rozumiem, czemu płaczesz, że 'z paczki zainstalowany, a się wysypał'.

Może ktoś wie jak naprawić taki błąd?:
1. Zgłosić buga.
2. Zobaczyć na bugs.debian.org, czy nie ma rozwiązań.
Nie ma rozwiązań...

 Zgłoś buga.

3. Downgrade do poprzedniej wersji (masz w cache zapewne) lub upgrade do wersji z unstable (poczytaj o apt-pinning).
Pomyślę o tym... o ile zależności pakietów nie będą za bardzo przeszkadzać.

Zwykle nie przeszkadzają za bardzo (testing/unstable, bo stable/testing to inna bajka, zwłaszcza teraz).

4. Nie tykać wersji testowych, jak się nie wie, co i jak.
No dobra.. ale w testingu z reguły nie ma błędów typu fatal error. Żeby coś wyszło z unstable to musi działać :/

 Teoretycznie. A praktycznie, to w unstable szybciej poprawiają błędy.

Chciałem tylko zapytać, a zostałem zjechany jak jakiś małolat.

Wiesz, pytanie 'paczka z testing mi nie działa, co robić' jest niezbyt poważne. Jeśli jesteś tym zaskoczony, to naprawdę polecam stable. Jeśli nie jesteś, to zgłoś buga i wymień paczkę na nowszą/starszą, ale nie pytaj tak chaotycznie...

Trochę mniej agresji bym prosił, albo też zacznę bluzgać!

 Och, ach!

ps. Dziwne Reply-To: sobie wybrałeś, ale mówisz i masz...

--
The Great Internet Mersenne Prime Search
        http://www.mersenne.org