Re: Chodzi Wam ostatni phpmyadmin 2.6.2-3sarge1 ?

On Fri, Nov 04, 2005 at 12:54:06AM +0100, Krzysztof Jastrzębski wrote:
> ... bo ja dostaję, że config.inc.php nie może przeczytać.
> Na szczęście przed upgradem zrobiłem cp program program.old
> Więc jak się nie odpalił to cp program program.new & mv program.old
> program i stara wersja śmiga.

Więc może zainstaluj nową wersję, a ze starej skopiuj jedynie
wspomniany pliik config.inc.php (jak sama nazwa wskazuje, zawierający
twoją konfigurację)?

Pozdrawiam,
Alpha

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne