Re: Start systemu po zamianie partycji

Paweł Sadowski napisał(a):
> Witam
> Mam następujący problem.
> Posiadam Sarge'a na reisrerfs.
> Do tej pory używałem partycji / jako /dev/hda3.
> Zmuszony zostałem do przepartycjonywania dysku, zrobiłem backup danych i od tej pory nową partycją dla / było /dev/hda2.
> Przywracając backup dokonałem zmian w fstab, odnowiłem Grub'a i w czasie ładowania jądra na ekranie pojawiło się następujące komunikaty:

Witam, w pliku /boot/grub/menu.lst znajdź linijki w stylu

title           Debian GNU/Linux, kernel 2.x.xx

#położenie partycji z plikiem jądra (zmien na (hd0,1) dla /dev/hda2)
root            (hd0,4)
# położenie pliku jądra na partycji z linijki powyżej (np
#/boot/vmlinuz-2.2.27-2) oraz parttcjii root (root=/dev/hda2)
kernel          /vmlinuz-2.4.29-mos root=/dev/hda6 ro vga=791

boot

Myślę, że powinno zadziałać.

A tymczasowo podczas bootowania gruba, wpisz to, co potrzeba.

Pozdrawiam, Leszek Płocieniak.