Re: OpenOffice 2.0 PL dla Debian Sarge, czyli monopol UX przerwany

To jest czysta kompilacja OO 2.0 tyle że w wersji PL. Plusem jest to że
paczki są! Jak ktoś chce się pobawić może je sobie zainstalować a jak
się nie podoba przez apt usunąć. Zrobiłem je dlatego, że nie napotkałem
w sieci na inne kopilacje OO 2.0 po polsku.
Nie zrobiłem nic twórczego, ściągnąłem, skonfigurowałem i skompilowałem.
Ale zajęło mi to 3 dni, czego innym staram się oszczędzić.

Pozdrawiam
Kuba