Re: router

W przypływie geiuszu Jan Zając nastukal:
> czesc, czy ktos ci pomogl z twoim problemem?? ja tez mam podobny problem,
> ze chcialbym, polaczyc komputery w siec zeby poprzesylac pliki miedzy nimi
> ale nie wiem jak...
Witam!!
Nic nie powiedzialiscie ani o ilosci kompow ani o posobie podlaczenia ich do
netu. A w mojej szklanej kuli akumulatory podladowac musze...
W kazdym razie polecam poczytanie tej stronki:
http://ethernet.internetdsl.pl/
Naswietli Wam troche tematyke. I siec tez zbudujecie.
Pozdrawiam
Marcin

Kobieta, Muzyka, Rozrywka... Kliknij po wiecej!
>>> http://link.interia.pl/f18d1