Re: OpenOffice 2.0 PL dla Debian Sarge, czyli monopol UX przerwany

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że debian7 napisze:

> Szlag mnie trafia, że po każdym wydaniu OpenOffice wszystkie serwisy
> Linux'owe jak na zbawienie czekają na kompilację firmy UX.

Ja np. poczekałem, aż się pojawił przez apt-get...

> Nie miał bym
> mam nic przeciwko bo goście odwalają kawał dobrej roboty gdyby nie to,
> że za każdym razem próbuję się przebić z moją kompilacją. Dlatego z
> prawdziwą przyjemności prezentuję, na liście Debiana, własne paczki pod
> Debian Sarge, które można znaleźć na stronce:
>
> http://openoffice.xpl.pl
>

> Wszystkich spragnionych nowego pakietu pod ulubioną dystrybucją
> zapraszam do testów.

Przepraszam za naiwne pytanie, ale byłbyś w stanie wymienić jakieś
jego plusy/minusy w stosunku do wersji debianowo-debianowej
(od biedy w stosunku do wersji ux.pl, której jednakowoż nigdy
nie używałem akurat pod linuksem)? Czy jeśli wprowadzałeś jakieś
istotne zmiany, to nie warto by było skorzystać z infrastruktury
debiana (apt-get source openoffice.org) i podzielić całość na kilka paczek?

[...]

Jacek Kawa  **-Ludzie mają w sobie coś z diabła...
                    -Dobrego czy złego?**