Re: amd64 i emulacja i386

Witaj Lukasz,

Lukasz, wrote
>Jestem  pewiem ze twoje klopoty wynikaja ze zle podmontowanych zasobow.

Racja. Po rozmowie z toba uznalem, ze najlepiej bedzie
podmontowac ia32 pod katalog /emul/ia32-linux/ i w tym byl problem. Po
wrzuceniu do katalogu /var/chroot/sarge-ia32/ wszystko ladnie poszlo.
No moze pozatym, ze po restarcie kompa, apt twierdzi, ze mam 0 paczek
zainstalowanych (ciekawej ak system dziala... ;)) Wiec musze
zainstalwoac ponownie debiana... Ale zanim to zrobie jeszcze troche
potestuje, poniewaz:

Po wydaniu komendy, mam nastepujaca informacjie:
dchroot -c stable -d firefox
(stable) firefox
LoadPlugin: failed to initialize shared library
/home/mons/.mozilla/plugins/libflashplayer.so [libXmu.so.6: cannot
open shared object file: Nie ma takiego pliku ani katalogu].
I teraz czego mu brakuje? pakiet libxmu6 mam zainstalowany i wszystkie
pliki sa na miejscu
zgodnie z: dpkg -S libXmu.so.6
libxmu6: /usr/X11R6/lib/libXmu.so.6.2
libxmu6: /usr/X11R6/lib/libXmu.so.6

Zapewne problem jest w tym, ze apt nie wie ze mam zainstalwoane rozne
paczki (wspomniany wyzej blad), albo problem polega na tym, ze system
pod amd64 jest na x.org, zas ia32 na xfree.
Jakies pomysly? (aha, odpalajac openoffice.org-2.0 by UX z dchroot mam
info ze nie mam javy). openoffice sie uruchamia, alenie wiem co nie
dizala, w firefoxie za to wiem ze nie dziala mi flash...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons