Re: amd64 i emulacja i386

mons wrote:
> Witam,

> Tak wiec prosze o naprowadzenie mnie co mam zrobic aby zainstalowac
> jakikolwiek program spod i386 aby dzialal pod debianem amd64.

Jak slusznie pisales musisz sprobowac z osobnym srodowiskiem chroot
wiecej info :

http://luk.emapa.pl/index_html/linux/document.2005-08-27.1005360087

do niektorcyh programow masz:

ia32-libs - ia32 shared libraries for use on amd64 and ia64 systems
ia32-libs-openoffice.org - IA-32 shared libraries for use on 64-bit systems

Do flasha musisz miec uruchmiona przegladarke  32 bitowa pod chroot, nie
ma mozliwosci korzystac z flasha macromedii z 64 bitowa przegladarka
(macromedia nie posiada obecnie wpsarcia dla tych systemow)

OpenOffice jest 1.1.4 chodzi w 64 bitach z bibliotekami 32.

Pozdrawiam

Łukasz Pieczara