Re: APT

Witam.

[ciach]

>apt-get update wyświetla komunikat "Tymczasowy błąd w tłumaczeniu http.us.debian.org" pobrałem  tłumaczenie APT HAWTO (ale też tam nic nie widzę co by mi pomogło).

[ciach]

To nie chodzi oczywiscie o tlumaczenie w sensie jezykowym, ale IMHO
zdecydowanie masz zle ustawiony (nieustawiony?) plik resolv.conf lub zle
dziala twoj (twojego dostawcy) serwer DNS -- przynajmniej na to wskazuje
komunikat: "Tymczasowy błąd w tłumaczeniu http.us.debian.org" (chodzi tu
o tlumaczenie DNS<-->IP).

pzdr,
jmb