szybkiej pomocy potrzebuje.

Hey, ćwiczyłem wczoraj wykład, który mam dzisiaj prowadzić i wszystko
było ok, chciałem teraz rano przećwiczyć jeszcze raz no i jest problem.
Zainstalowalem apache, php, mysql itd po uprzedniej calkowitej
odinstalacji i teraz kiedy klikam w przegladarce na folder zawierajacy
php np phpmyadmin, to dostaje komunikat ze nie mozna go otworzyc, opera
chce bym wybral program do otwarcia tego folderu. czy zapomnialem
skonfigurowac pliku jakiegos, czy moze dograc jakiegos pakietu. pomozcie
w miare mozliwosci jak najszybciej.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>