squirrelmail i podglad zalacznikow

Witaj lista!

Na poczatek witam wszystkich serdecznie po krotkiej przerwie
spowodowanej przenosinami firmy :) nawet zniknalem z listy jako
"subskrybant" :D no ale jestem juz spowrotem.

Mam dosc ciekawy problem, zwiazyany ze squirrelmailem, zainstalowana
wersja 1.4.5, pobrana ze zrodel ze strony oficjalnej

gdy przegladam wiadomosc zawierajaca zalaczniki - fotki - jpg lub inne
graficzne zalaczniki, to przy probie powrotu do "podgladu wiadomosci"
widze pustego maila - nie wyswietla juz tekstu

dodam ze przy zalacznikach tekstowych lub innych nie ma tego problemu
tylko i wylacznie z graficznymi tak sie dzieje

pomaga dopiero przelogowanie sie w webmailu

macie jakis pomysl ???

php 4.4.0, apache 1.3.33

--
Pozdrowienia,