Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

On Mon, 24 Oct 2005 14:43:48 +0200 deymosmathphy wrote:

 d> Prosil bym was zebyscie zajrzeli na strone  Internetowe Studium Wolnego
 d> Oprogramowania PiS ( pis.org.pl/index_2.htm ). Napisalem do nich maila z
 d> prosba o zmiane nazwy Linux na GNU/Linux i dodania paru linkow miedzy innymi
 d> na www.gnu.org www.debian.org i pokazanie ze GNU/Linux to nie tylko BASH ale
 d> istnieje takze srodowisko graficzne prosilem o dodanie linkow do www.kde.org
 d> i www.gnome.org .
 d> Uzyakalem taka odpowiedz.

 d> Szanowny Panie,
 d> Gdybym napisał GNU/Linux to trzeba by wytłumaczyć co to GNU oznacza
 d> poza tym rzeczywiście ignorujemy środowisko graficzne i mam nadzieję, że Pan
 d> wie
 d> dlaczego ?
 d> Dziękujemy za uwagi.
 d> Piotr Piętak
 d> ----- Original Message -----
 d> From: "deymosmathphy" <deymosmathphy(at)wp.pl>
 d> To: <olek.pietak(at)neostrada.pl>
 d> Sent: Monday, October 24, 2005 2:06 PM
 d> Subject: GNU/Linux nie Linux.

 d> Mam nadzieje ze takze do niego napiszecie, bo mnie samego zlekcewazyl.

 d> Pozdrawiam Serdecznie

Spójżałem na ten podręcznik, no i spodobało mi się jaki materiał wybrał
autor. Właśnie z tego trzeba zaczynać uczyć korzystania się z linux/unix. Było
by znaczniej gorzej, gdyby autor poświęcił połowę podręcznika środowisku
graficznemu omijająć opis podstawowych narzędzi. Bez zapoznania się z tego
typu podstawami w ogóle trudno zrozumieć co jest fajnego w tym Linux/Unix.

P.S. Przepraszam za polski, języka polskiego w szkole nie uczono.

--
to my, trociny