Re: czym wypalać na 2.6.x bez GNOME/KDE?

> Hmmm...
> A gdzie to wstawić?
> Do /etc/cdrecord/cdrecord?
>
> # The default device, if not specified elswhere
> #
> CDR_DEVICE=/dev/hdd  ???

> LITE-ON=        /dev/hdc 10     4       burnproof ???
>
> Bo tak zrobiłem, + wywołuję
> cdrecord dev=/dev/hdd obraz.iso
> ale nie działa.
>
> Na pewno spieprzyłem. Podpowiedz mi dokładniej, proszę, co i gdzie
> dokładnie zmodyfikować.

u mnie jest tak:
cdrecord dev=/dev/hdc speed=24 driveropts=burnfree obraz.iso

czyli w sumie to samo co u Ciebie...
Bo u mnie że nagrywanie 'by device name' jest 'unsupported'.
Ale to tylko ostrzeżenie i dalej leci po staremu (czyli jak na 2.4).

co dokładniej wywala cdrecord?

pozdrowienia
Kamil

--
kamilleszczuk@poczta.onet.pl .:. http://www.mok.siedlce.pl/kosmos
'I tried, I failed, no matter. Try again, fail again, fail better'