Re: czym wypalać na 2.6.x bez GNOME/KDE?

Dnia Tue, Oct 25, 2005 at 10:25:26PM +0200, Wojciech Ziniewicz napisał(a):
> W zasadzie nie musisz przecież używać ani gnome ani Kde żeby używać
> k3b albo nautilus-burnera ? :)

Wiem, ale nie chcę zarzucać dysku core-bibliotekami, tylko dla jednego
programu. Jak do tej pory zawsze udawało mi się radzić sobie
bezproblemowo nie korzystając nigdy z GNOME/KDE.  Oczywiście jeśli
wszystko inne zawiedzie, to doinstaluję.  Ale nie sądzę, abym był do
tego zmuszony...

> z drugiej strony jesli chodzi o lightweightowość nagrywania to jest
> kilka ciekawych nakładek na cdrecord w ncurses (niestety odsyłam do
> gogla)

Albo niejasno się wyraziłem, albo nieuważnie czytałeś - ja nie szukałem
nakładek na cdrecord, bo tych nie brakuje, tylko PROGRAMU ALTERNATYWNEGO
DLA CDRECORD, bo cdrecord odmówił mi posłuszeństwa.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~