Re: Tempo startu X-ów

Dnia Tue, Oct 25, 2005 at 01:20:10PM +0200, Krzysztof Matusik napisał(a):
[...]
> Poruszam dosyć szeroki temat. Szczególnie po instalacji xorg można poczuć tą
> potworną przypadłość- dłuuugi start serwera X. Co to jest? Są jakieś sposoby
> na przyspieszenie tego procesu? Czy to kwestia ładowanych modułów? Czy można
> to jakoś racjonalnie podejść?
> Przy GHzowych procesorach to jest jeszcze znośne, ale przy starszych maszynach
> microsoft stanowi niedościgniony wzór.

Potwierdzam, u mnie tez tak jest.  Mam Celerona 333MHz (czyli złomiaczek
juz niezły) z 256MB RAMu, NVidia z 32 MB RAMu.  Przejście z woody'ego na
Sarge, to jakby kto mojemu złomiaczkowi na garb wrzucił kilka
dodatkowych worków piasku.  I żeby było jasne - żadnego GNOME/KDE (nawet
core bibliotek nie mam zainstalowanych).  Zgłoszenie się Xów po
uruchomieniu kompa (lub nawet wylogowaniu usera!) to dobra minuta.
Tragedia, ale niestety Sarge oferuje pare rzeczy, dla których jestem
gotowy sie pomęczyć. Żona strasznie narzeka ;-)...

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~