Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

Zlekcewazyl mnie swoja odpowiedzia w mailu.
Sorki za linka ale jak sie wchodzilem ze strony glownej to tak wyswietliło!
Ale to szczegół.

Cytat ze strony

...Podręcznik, który zamieszczamy i z którego każdy może za darmo - zgodnie z
zasadami ideowymi ruchu "wolnego oprogramowania" - korzystać, zawiera
podstawy nauki Linuksa...

"ZA DARMOWE" jako tlumaczenie "FREE"?! Ja nie widze nigdzie tutaj napisanego
ze te teksty sa na FDL. Jesli ty widzisz pokaz mi dokladnie gdzie!

A te linki chialem zeby byly dodane z prostego powodu, aby ludzie mogli
uzupelnic wiedze. Ty bronisz kogos ktory celowo mowi ze specjalnie cos
pomijaja i nie chce o tym powiedziec, ze pomija. To jest nieuczciwe
postepowanie! A tak odpowiedzial ze celowo i z premedytacja nie mowi o
srodowiskach graficznych!

>>> P.S. Poza tym podales bledny adres (prawidlowy to
>>> http://www.linux.pis.org.pl/)