Re: [Fwd: Re: Pana niekompetencja mnie znieważa i obraża moje poczucie godności]

05-10-25, Wojciech Kaczmarek <wojciech_kaczmarek@wp.pl> napisał(a):
> Dalszy ciag kampanii wyborczej? Ktos sie obraza, ktos sie oburza, a
> wdrozen Wolnego Oprogramowania nie przybywa :(.
Zdecydowanie brak autorowi mejla inteligencji emocjonalnej jesli czyta
sie jakiś bełkot o stołkach w partii i od gniciu od dołu (o ile dobrze
pamiętam). Co to ma w ogóle wspólnego z GNU , GNU/LINUX, GNU/GNU ,
LINUX/LINUX albo dupa/dupa . Moim zdaniem powinniśmy sie bardzo
cieszyć że pis _w ogóle_ nadmienia coś o wolnym oprogramowaniu a
wiedze o _ZAWIŁOŚCIACH_ historycznych zachować dla siebie. Czy
przeciętny user windowsa wie kim jest Steve Ballmer ? A czy przeciętny
user linuxa wie kim jest chociażby Stallman albo co to znaczy "GNU" ?

Mysle że cały problem wynika z tego że adresat pierwszego mejla jest
przeciętnym uzytkownikiem linuxa (mandrake,aurox, red hat) a dostał
mejla od człowieka z grupy dosyć "restrykcyjnej" jesli chodzi o wolne
oprogramowanie - czyli od usera debiana.

Nadal jednak nie rozumiem skąd taka agresja.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com