Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

Jestem daleki od porownan religijnych ale ideowo naleze do Kościoła Emacs.
Stallman pół zycia poswiecil ideii Wolnego Oprogramowania. To jest prawdziwy
Hacker wiedza i postepowaniem. Moim zdaniem nie mozna przecenic wklady
Stallmana w GNU, Stallman i GNU to jedno!

I jeszcze jedno do Mikolaj Golub.

Ja nie mowilem nic o podreczniku. Ja tylko chcialem zeby na stronie
traktujacej o GNU/Linux znalazly sie jakies odnosniki do innchy stron o tej
tematyce i o wiadomej renomie. Dlatego wymienilem min. www.gnu.org .
Zdenerwowalem sie na to ze nie mowi o srodowiskach graficznych z jednego
powodu, zawsze gdy rozmawiam z ludzmi o GNU/Linux to zawsze mowia "Daj spokoj
po co bede to instalowal tam trzeba znac kupe komend, i nie ma srodowiska
graficznego trzeba wszystko pisac". Czy to nie jest szkodliwe jesli mysli sie
o wprowadzeniu FS do administracji do szkol? CZy jak oni mysla o lekcjach
Informatyki i ktos zainstaluje np Debiana to co nie zainstaluje KDE lub
Gnome? Wszystko w Bashu bedzie robione? To jest kretynskie myslenie!
Szkodliwe jak nie wiem co? Jesli jestem zwolenikiem konsoli to w niej pracuje
jak najwiecej ale nie zatajam informacji o innych mozliwosciach, mowie o nich
otwarcie i co najwyzej zaznaczam, ze ja wole inaczej pracowac. A oni zatajaja
z premedytacja. Skad jakis nauczyciel informatyki czyli np. chemik po
polrocznym kursie ma wieziec cos o tej tematyce? Nie moge scierpiec takiego
postepowania u zwolennikow Wolnego Oprogramowania!