Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

>P.S. pojecie 'free software' mialo swoje umocowanie w praktyce
>uniwersyteckiej na dlugo zanim Stallman zaistnial. Z drugiej strony
>FSF nie jest 'jedyna reduta obrony przed M$' jak probujesz udowodnic.
>I na pewno nie mozna spychac Linuxa do worka z napisem Stallman.
>Proponuje troche rozwagi i powagi.

Sprowadzał bym Linuxa do woreczka z napisem Stallman gybym mowił zamiast
GNU/Linux tylko GNU. Ale ja chce podkreslic wklad "obu", to wlasnie takie
osoby jak ty z takim lekkim postepowaniem doproadzily do tego ze Free
Software jest kojarzony z Linuxem wlasciwie sadza ze to jedno! T chyba nie
rozmawiasz z ludzmi i nie wiesz co mowia. Ja rozmawiam, propaguje idee Free
Software, ale staram pokazac wszystko, mowic co to Linux, GNU, Open Source...
Staram sie pokazac wszystkie strony tych dzalalnosci, nie tylko dac lytke i
kazac sobie zainstalowac.
Przez takie lekkie postepowanie znieksztalca sie przeszlosc, niesety tobie
lata to kolo nosa, a szkoda. Coraz czesciej sami linuxiaze przkonuja mnie
swoim postepowaniem do zmiany decyzji i zrezygnowania z GNU/Linuxa na rzecz
GNU/Hurda.