Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

On Monday 24 of October 2005 14:43, deymosmathphy wrote:
> Prosil bym was zebyscie zajrzeli na strone  Internetowe Studium Wolnego
> Oprogramowania PiS ( pis.org.pl/index_2.htm ). Napisalem do nich maila z
> prosba o zmiane nazwy Linux na GNU/Linux i dodania paru linkow miedzy
> innymi na www.gnu.org www.debian.org i pokazanie ze GNU/Linux to nie tylko
> BASH ale istnieje takze srodowisko graficzne prosilem o dodanie linkow do
> www.kde.org i www.gnome.org .
> Uzyakalem taka odpowiedz.
>
> Szanowny Panie,
> Gdybym napisał GNU/Linux to trzeba by wytłumaczyć co to GNU oznacza
> [...]

Hej.

A może uderzyłbyś z tym do 7thguard.net/linuxnews.pl/linux.pl? Albo chip.pl
nawet? Serwisy te miałyby już odpowiednią siłę przebicia, by przemówić temu
panu do rozsądku.

Swoją drogą, szkoda, że Internetowe Studium Wolnego Oprogramowania nie jest
wiki. Na pewno znalazłaby się garść oszołomów, co stworzyłaby coś
wartościowego. Za absolutną darmochę PiS zyskałby odpowiednią bazę wypadową
dla OpenSource. Może warto spróbować przekonać obecne władze (w końcu PiS
wygrał parlamentarnie) do otwartego podejścia do sprawy? Czy już po wyborach
nikogo nie będzie to raczej obchodziło... Żal mi tych ludzi, co muszą się
uczyć Linuksa i widzą "DOSa".

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]