Re: [Fwd: Re: Pana niekompetencja mnie znieważa i obraża moje poczucie godności]

On Mon, Oct 24, 2005 at 03:22:18PM +0200, Piotr Pruszczak wrote:
> Przepraszam, że oto niepokoję i zakłócam Pana święty spokój
> ustabilizowany pięknym fotelemi wizją nic-nierobienia przez koljne 5 lat
>
> ale pozwolę sobie zadać to pytanie:
>
> Za Kogo się Pan uważa aby nie mieć szacunku dla siebie i innych ?
>
> współczuję panu indolencji i proszę o ustosunkowanie się do mojego pisma
>
> Z wyrazami uznania dla inteligencji,

Jeśli tak ma wyglądać promocja Wolnego Oprogramowania, to ja
serdecznie dziękuję. Proponuję, żeby autor powyższego maila najpierw
sam zastanowił się nad swoją inteligencją... zarówno tą tradycyjną jak
i coraz modniejszą ,,inteligencją emocjonalną''.

Pozdrawiam,
Alpha

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne