Re: xmms i kodowanie cp1250

On Mon, Oct 24, 2005 at 09:43:17AM +0200, soo2debian@o2.pl wrote:
> zdecydowana większość moich mp3 jest kodowana w standardzie cp1250,
> z poziomu xmms nie znajduje odpowiedniej czcionki,są dostępne tylko
> te kodowane w iso*.ale w systemie mam odpowiednie czionki których
> niestety xmms nie widzi.

Ja stosuję bardzo proste rozwiązanie: nie używam polskich znaków w
tagach ID3... Tak, wiem, to nie jest odpowiedź na twoje pytanie. Może
pomoże ci informacja o tym, że EasyTAG posiada opcję konwersji
charsetu w tagach.

Pozdrawiam,
Alpha

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne