Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

> Małe znaczenie, ponieważ to jest licencja. Linux nie jest projektem GNU
> (w sensie: wymieniony na http://directory.fsf.org/GNU/ i wspierany przez FSF).
> Również duża część oprogramowania obecnego w większości dystrybucji,
> nie jest rozwijana przez FSF.
>
> Jeśli to licencja miałaby być główną przesłanką, to jeśli już powinien to być
> GPL/Linux, a nie GNU/Linux.

Mogę się zgodzić, chociaż wydaje mi się, że wpływ samego GNU jak i
Richarda Stallmana na rozwój Wolnego Oprogramowania na rozwój Linuksa
czy szerzej, dowolnej dystrybucji jest duży. Dlatego wydaje mi się, że
pisanie GNU/Linux zamiast Linux byłoby dobrą praktyką.

Pozatym uzasadnienie, że trzebaby było wyjaśniać co to jest GNU jest
nieco bezsensowne - to nie jest powód aby pominąć wpływ GNU na rozwój
Linuksa.

pozdrowienia
Kamil