Re: PiS i Wolne Oprogramowanie

> Jest złą praktyką, bo jest niepraktyczne :-)
> Jak napisałem poprzednio -- piszesz częściej "Polska" czy "Rzeczpospolita
> Polska", mimo że masz to drugie na myśli? Staram się promować bardziej
> pragmatyczne podejście zamiast wersji uznawanej przez FSF. Oczywiście jestem
> za tym, aby doceniać i podkreślać niezwykły wkład GNU, ale powtarzanie
> tego w każdym wystąpieniu słowa "Linux" jest bezsensowne. Należy dodać,
> że FSF nie jest jedyną stroną w tej dyskusji czy też wyrocznią -- autorzy
> Linuksa (w sensie: oprogramowania dlań, dystrybucji) mają podzielone zdania
> [...]
Zgadzam się, za *każdym* razem nie ma sensu pisać GNU/Linux, ale
wspomnieć o tym można, zwłaszcza w podręcznikach które są generalnie dla
początkujących - nie mających pojęcia co oznacza GNU czy GPL czy nawet
Wolne Oprogramowanie.
Owe małe "przypomnienie" o GNU w nazwie Linuksa powinno być, wg mnie,
docenieniem owego niezwykłego wkładu GNU w rozwój Linuksa.

pozdrowienia
Kamil

ps. sorki za Cc, niechcący