Subject: Re: GNU/Linux nie Linux.
Date: poniedziałek 24 października 2005 15:34
From: deymosmathphy <deymosmathphy(at)wp.pl>
To: olek.pietak@neostrada.pl

Dalej Szanowny Pan nie rozumie jaka jest różnica miedzy Linuxem A
 GNU/Linuxem! Linux to jadro! Obraza Pan cale srodowisko mowiac ze linux to
 system operacyjny. Widze ze niekompetencja zaczyna się od dolu partii, nie
 wroze nic dobrego wam skoro sprawia wam problem danie pare linkow na stronie
 i oddanie nalezytej wdzieczności calemu srodowisku toworzacego WOLNE
 OPROGRAMOWANIE! Podejmując sie zadania, starajmy sie je wykonac rzetelnie!