[Fwd: Re: Pana niekompetencja mnie znieważa i obraża moje poczucie godności]

języka polskiego w szkole nie uczono czy jak ??

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Re: Pana niekompetencja mnie znieważa i obraża moje poczucie godności
Data: Mon, 24 Oct 2005 15:18:44 +0200
Nadawca: <olek.pietak@neostrada.pl>
Adresat: Piotr Pruszczak <p.pruszczak@pro.onet.pl>
Odniesienia: <435CD977.7020205@pro.onet.pl>

Nie rozumiem
 o co Panu chodzi
Pozdrawiam
Piotr Piętak
----- Original Message -----
From: "Piotr Pruszczak" <p.pruszczak@pro.onet.pl>
To: <olek.pietak@neostrada.pl>
Sent: Monday, October 24, 2005 2:54 PM

Oto Pana słowa :

Szanowny Panie,
Gdybym napisał GNU/Linux to trzeba by wytłumaczyć co to GNU oznacza
poza tym rzeczywiście ignorujemy środowisko graficzne i mam nadzieję, że Pan
wie
dlaczego ?
Dziękujemy za uwagi.
Piotr Piętak

Przepraszam, że oto niepokoję i zakłócam Pana święty spokój
ustabilizowany pięknym fotelemi wizją nic-nierobienia przez koljne 5 lat

ale pozwolę sobie zadać to pytanie:

Za Kogo się Pan uważa aby nie mieć szacunku dla siebie i innych ?

współczuję panu indolencji i proszę o ustosunkowanie się do mojego pisma

Z wyrazami uznania dla inteligencji,

--
Piotr Pruszczak