Re: tryby pracy wideo mplayera - fullscreen

On Mon, 2005-10-24 at 13:15 +0200, mons wrote:
> "Error openning/initializing the selected video-out (-vo) device"
>
> Moze nie mam czegos doinstalowanego, ale apt nie sugerowalo niczego
> takiego...

Na Slacku 10.2 miałem podobny problem, pomogło uruchomienie jako root,
więcej nie wiem bo i tak teraz żadko Slacka używam.

Co do manuala do kompilacji mplayera to zawsze robiłem to sam,
na debian.org/distrib/packages szukałem tylko ew. czego mi jeszcze
potrzeba. Ale ten z princessleia.com chyba jest ok (jeśli zainstalujesz
za dużo, to nic się nie stanie, jeśli za mało to wyjdzie ci to już
podczas konfiguracji).

pozdrowienia
Kamil